10 listopada 2014

NOWE KOSMTYKI♥
Jak już pewnie wiecie jestem maniaczką kosmetyków!
Nie mogłam się znowu zabrać za napisanie posta bo mam dużo nauki.Powoli wchodzi atmosfera świąteczna w TK-MAXX jest już pełno ozdób baniek i pierniczków. Kocham święta ♥ Ale wracając do kosmetyków to część kupiłam na kosmetyki z ameryki jest to bardzo fajna strona. Tu macie linka do niej http://kosmetykizameryki.pl/
Kosmetyki są bardzo dobrze zapakowane i o połowę tańsze.
Podkład jest idealny dla osób o tłustej cerze. Mi bardzo spasował bo mam skórę raz tłustą a raz normalną, bardzo dobrze pokrywa znienawidzone przez nas niedoskonałości.
     





 Pędzel do podkładu. Jest po prostu super długo się do niego przymierzałam ale wydawało mi się dużo za pędzel.




 Podkładu z ARTDECO na razie nie mogę o nich za dużo powiedzieć bo jeszcze ich nie przetestowałam.


Rozświetlacz w kamieniu jest bardzo wydajny niewielka ilość na pędzlu starcza na policzki.Ja daje go szyje dekolt i ręce.
♥ 


A na sam koniec lakier Manhattan i moje nowo zrobione paznokcie.
♥ 

1 komentarz:

  1. Ciekawią mnie podkłady, przymierzam się do tego L'oreal właśnie. Miałam ten pisak z Astora, zamawiałam też na kosmetykizameryki.pl - najpierw słabo wypływał, a po kilku dniach całkowicie mi wyschnął. Możliwe, że trafiłam na felerny egzemplarz, bo koleżanka też go zamówiła i używa do dziś, może to kwestia koloru? Nie mam pojęcia, ale zraziłam się do tych pisaków ;) Poza tym też lubię tam zamawiać. ;-)

    OdpowiedzUsuń