14 kwietnia 2014







Od paru dobrych lat moja miłość do nivea jest coraz silniejsza. Kocham zapach tego kremu i nie wyobrażam siebie funkcjonować bez niego. moja skóra jest nawilżona i gładka. Nie jest on drogi a bardzo dobrze nawilża chciałam wam pokazać kosmetyki których teraz używam z nivea. 



Krem do mycia twarzy jest super dokładnie zmywa makijaż i nie ma rozmazanych oczu. Ja myje nim twarz to mam wrażenie ze ją kremuje. Bo tak samo pachnie i ma taką samą konsystencje jak zwykły nivea. Bardzo polecam ten żel dla osób, które mają suchą skórę. 





 Klasyczny krem nivea jest wielozadaniowy ja używam go z podkładem czy na usta. Służy mi też przy zmywania resztek tuszu. Nakładam troszkę na wacik czy patyczek kosmetyczny i bez podrażniana skóry błyskawicznie się zmywa. Na noc robię sobie tak zwana białą maskę i idę spać.  Miałam straszne problemy z cerą ale rozwiązanie znalazłam w kremie nivea po prostu miała za suchą skórę. 






Ten krem odkryłam dosyć niedawno. Błyskawicznie się wchłania używam go na ciało kiedy widzę że mam suchą skórę. Bardzo ładnie pachnie. 

buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz